GAAH!!

Nu är jag klar med allt inför jul och resa utom några saker:

~ Slå in Linus sista julklapp (den är lite krånglig)..
~ Föra över pengar till nyår (kräver pappas hjälp
   - mitt konto går inte föra över från)
~ Göra Janssons Frestelser som jag ska ha med
   på lördag.. jag har aldrig gjort det och behöver
   mammas hjälp..
~ Klippa och färga håret..
~ Packa..
~ Samhällsarbetet..
~ Plocka in grejer på rummet..

Mamma och pappa är inte hemma ikväll. När pappa kommer hem ska vi föra över pengar..
Janssons Frestelser får vi göra imorgon - vi måste handla grejer till det..
Klippa och färga håret ska vi försöka hinna med idag - men återigen, mamma är inte hemma. Och utan henne funkar det ju inte direkt.. Det får inte bli försent ikväll heller!!
Jag har plockat fram allt jag ska packa - men resväskorna var inte där mamma sa att de var. Så nu sitter jag på rummet och väntar på att de ska komma hem så vi kan fixa allt någon jävla gång!! Jag har ju städat rummet med - men måste plocka in grejerna som jag plockade ut för att städa. Och innan dess måste jag packa - för annars blir det rörigt härinne och jag hittar ingenting!!

Nu ska jag därför göra klart det förbannade samhällsarbetet om något så fånigt som "idrotten och samhället" och hoppas mor och far kommer hem samtidigt som jag är klar. För är det något jag blir irriterad av är det när min planering blir förstörd av andra!! Värst är ändå stressen som kommer med irritationen.. och så börjar jag storböla och så är hela kvällen förstörd.. Det händer mej jävligt ofta..


Kommentarer
Postat av: Shibby
2009-12-17 @ 21:19:03 URL: http://shibbythatsme.blogg.se/

sv; jo det är spännande, men klänningen jag valde satt rätt så bra iallafall, dock urining eller vad man ska säga vilket jag inte är speciellet van vid så får hoppas börsten inte rymmer haha xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!