Freitag und ich bin fucking in lööve!!

Idag har varit en rätt bra dag. Den började med att en pigg Kanja hoppade ur sängen vid 06.15. Gick upp, duschade och gjorde mej i ordning med en kopp kaffe i näven.
Jag åkte till skolan vid 08.37, kom dit och pluggade lite på provet i näringslära. Jag tror provet gick rätt bra. Sedan jobbade jag och Anette med vårt grupparbete om ätstörningar i samma ämne.
På håltimman satt jag och Victoria och läste, sedan drog vi till torggrillen. Jag köpte dock bara en cola.
Samhällskunskapen var lugn med.
När jag kom hem drack jag kaffe med mamma och pappa och diskuterade jullovet lite. Nu känns faktiskt allt lite bättre!! Kommer bli ett jävligt bra lov tror jag!! Julen kommer bli fin med Linus familj. Sedan lite julfirande i mellandagarna med mamma, pappa och Dan. Och så fick vi en inbjudan till nyårsfirande igår som vi kommer gå på. Det kommer säkert bli riktigt roligt!! Det lät riktigt roligt bara på inbjudan!!
Sedan började jag längta efter Linus en massa och var tvungen att ringa honom.
Ringde Frida en runda med. Längesedan!! Hon och Sven var i Strömsnäs, men skulle på glöggafton nu ikväll. Jag hade inte riktigt lust att gå dit.. för det första tycker jag inte om glögg. För det andra har jag dåligt med pengar. Och för det tredje är jag trött som en apjävel från Upplands Väsby efter skolveckan.. och för det fjärde så ska jag och mamma till Väla imorgon för att leta julklappar och en klänning åt mej (det är dresscode på nyårsfesten. No probs - jag hoppas bara jag hittar något fint!! Jag som aldrig använder klänning!!).. och jag klarar faktiskt inte att gå bakfull i Väla. Därför går jag inte på glöggafton ikväll. =)

Nu ska jag se lite på "På Spåret" med farsan.


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-12-05 @ 14:19:53 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Förlåt att jag inte var där igår. Jag hoppas och tror att du förstår. Jag har inte orkat skolan på hela veckan nästan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!