Fixar-dag!!

Igårkväll gjorde jag ett schema för vad jag ska göra idag. Mellan vilka tider och allt!! Jag ligger rätt bra till. Ikväll fixar jag det sista jag inte hunnit med.
Nu var jag dock tvungen att ta en liten paus!! Och jag är ändå nöjd med vad jag åstadkommit hittills idag!!

Snart börjar jag julstäda på rummet. Jag åker ju på lördag och kommer inte hem igen förrän den 29:e. Så det finns knappt någon tid för städning innan jul!! Ska bli oerhört skönt när allt är fixat!!

Har egentligen inte så mycket mer att säga förutom att jag har just upptäckt Absolute Radio igen - fan vad bra den kanalen är!!

Och bara för att jag är på så bra humör idag slänger
jag in en julig bild på en ung Russell Brand XD:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!