De senaste dagarna:

På juldagen var vi först på förfest hos Axel här i Vänersborg.. vi var där bara en stund då vi skulle till Backstage så fort som möjligt.
Vi åkte till Trollhättan och bandet hade skrivit oss på deras gästlista så vi kom in på BS gratis =)

Strax efter vi kommit dit kom Simon, Adam och Liselotte. Träffade någon som hette Veronica som var rätt trevlig med.
Simon hade lite problem med någon brud som hängde efter honom - så jag och Liselotte satte oss på varsin sida till hans försvar. Han försvann efter någon timma dock, så jag tror hans dåliga humör förvärrades och han åkte hem.. tråkigt..
Jag blev också på dåligt humör denna kväll. Jag blev rasande på en tjej som hängde och klängde på Linus. Hon satte sej sedan jämte mej och började fråga en massa om vad jag tyckte om Linus och berättade hur mycket hon tyckte om honom. Jag kunde fan "slaet henne i huet" så jäkla arg jag var.
Jag tycker om Linus kompisar. De är trevliga som hundan. Jag är dock väldigt blyg så jag vet inte vilken uppfattning de har om mej. Men denna tjej tycker jag då fan inte om efter denna kväll. Nej nej.

I förrgår kom Björn med familj hit och vi åkte sedan på kalas hos Linus kusin.
Alla bröderna Johansson, Pingen och jag satt och löste kluringar - sådana grejer i trä man ska få ihop till vissa former. Jag löste två av tre och kom på delad förstaplats med Björn.

Igår åkte jag med Linus och Claes ut till Kode där vi mötte upp Ewo och någon snubbe som hade en stor studio. Där stannade vi nog i åtta och en halv timma!! Claes skulle provspela trummor och Linus skulle provsjunga för ett projekt Ewo och handär hade på gång.
Jag satt i soffan och drack kaffe och cola hela eftermiddagen/kvällen. Vi beställde mat och hade ett himla bry med att skilja en kebabrulle och en falafelrulle åt XD Mycket mer hände inte - men det var roligt att följa med ändå.

Idag ska vi ta det rätt lugnt. Linus sitter och pluggar nu och jag har precis packat lite och bäddat sängen. Senare ska vi städa rummet, äta pizza, bada och så ska Linus prova sin kostym och visa mej (inför nyår).

Imorgon åker vi båda hem till mej för lite julfirande med min familj, farfar och mormor och på nyårsafton blir det kalas i Timsfors. Jag längtar som fan!!

// XO


Kommentarer
Postat av: P
2009-12-28 @ 23:54:04 URL: http://pfuck.blogg.se/

Jaa fy fan vad jag längtar!! ;D Helt sjukt vad kul vi ska ha det och Emma o Jens kommer också!! Har hängt med henne och raggat klänning hela dagen ;)

Btw så hoppas jag verkligen att ni vill och kan komma vid sex-halv sju tiden innan så vi kan hjälpas åt lite med fooden? :)

Postat av: P
2009-12-28 @ 23:55:29 URL: http://pfuck.blogg.se/

OCH glömde också att säga..har ni några bra plattor med blandad musik så uppskattas det verkligen om ni vill ta med så vi kan spela lite vad alla gillar :)

Postat av: Anki
2009-12-29 @ 09:54:53 URL: http://egoanki.blogg.se/

hahaha det roligaste jag hört på länge och så jävla sant :) tycker jag absolut att vi ska göra, name the spot and time!

Postat av: Fager
2009-12-30 @ 01:05:10 URL: http://emmafager.blogg.se/

Hej! :D Jaa, jag vet! Kommer bli helfestligt ;) Och heta kommer vi alla att vara också, hell yeah! Men ja, då ses vi på torsdag. Kram så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!