Godnatt!!

Tvättmaskinen strular. Jag höll på att bli galen.. kändes som allt var emot mej ikväll..

Gick ut en runda och efter det bastade jag. Så ringde Linus innan och muntrade upp mej lite. Och sedan messade vi och han fortsatte med sina visdomsord.. Nu känns det lättare. Han är så fin!!
Jag tänkte att han kanske ville låna mitt mobila bredband med. Jag vet inte när jag har råd att fylla på mobilen igen. Har bara 14 kronor på den nu.. och så har han inget internet.. det känns som att kommunikationen blir lite begränsad!!


Nu ska jag kolla på en film och sedan sova..

Är det konstigt att jag inte alls är nervös inför skolstarten imorgon??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!