Kvällen..

Stack ner till Klint en stund i alla fall. Var bara där i två timmar och tog endast två öl.
Jag kände inte så många av de som var där och var inte riktigt på humör för att gå runt och presentera mej. Så jag satt hos Ketty och Jennifer helatiden istället.
Precis innan jag gick började festen utveckla sej till någon lätt form av en sex-orgie.. Då tyckte jag det ballade ur - och gick därför hem.

Sitter och lyssnar på Muses nya singel - "Uprising". Anki tipsade mej om den (dåligt egentligen att jag inte har koll på mitt favoritband..). Först tyckte jag den var helt okej - men nu börjar den verkligen fastna. Den är svinigt bra =) Längtar tills vi ska se dem!!



Kommentarer
Postat av: Parro
2009-08-09 @ 01:01:13 URL: http://parro.blogg.se/

jadu, de blir ju när vi fått iordning på sakerna och fått in lite möbler men två veckor efter att vi flyttat in kanske :) vi flyttar den första så du kan nog räka ut datum ;)

Postat av: Anki
2009-08-09 @ 13:35:34 URL: http://egoanki.blogg.se/

jag längtar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!