Kom ihåg att andas!!

Nu kan jag inte göra så mycket mer förrän imorgon bitti. Jag har tvättat det som ska tvättas och hängt allt på tork.. jag har plockat ihop det andra jag ska ha med mej och lagt i väskan.
Förhörde med Dan innan om vad jag behöver ha med mej..
Han svarade: "Tandborste, kalsonger, handduk.. och hårspray om du måste.."
.. så började jag fylla på med: "Men..", ".. och..!!", ".. eller.." .. jag tror dock jag har rätt bra koll på det hela nu..

Dan roade mej förövrigt också ikväll med att färga tandpetare med grillolja och soja - för att se om det funkade..

Nu sitter jag och dricker te och väntar på att Linus ska komma hem.. efter vi pratat en liten stund måste jag sova. Jag åker med mamma till Ljungby redan vid 7 imorgon!!

Jag är bra nervös nu!!

Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-08-12 @ 13:28:08 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Glöm inte att andas! :D

Postat av: Parro
2009-08-12 @ 13:47:06 URL: http://parro.blogg.se/

Åå jaa, det är lagom pirrigt när man ska träffa vänner och föräldrar första gången :P men det kommer gå fint, vem kan inte gilla Kanja! ;)

Lycka till och hadet så bra!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!