GAAAH!!

Igår blev jag riktigt jäkla sur på CSN!! Varför i hela fridens namn är de så sega?? Det är bara en studieförsäkran jag ska få hemskickad, skriva under och skicka tillbaka. Det borde ju vara så simpelt att de skulle kunna göra det med förbundna ögon!!
Hela gårdagen var i och för sej rätt kass. Jag var matt och yr hela dagen och var på väg att svimma flera gånger..
Fick utbrott på en dator i skolan med. Johanna tyckte jag skulle lugna ner mej - tills hon själv upptäckte hur knäpp den var och själv började banka på den.

Snart ska jag dra till skolan. Usch..
Och imorgon (då vi egentligen skulle varit lediga) har vi tydligen aktivitetsdag på eftermiddagen.. från tre till fem eller något.. Brännboll och korvgrillning.. obligatorisk närvaro, så man får väl dyka upp. Men brännbollen skippar jag.. känns inte så bra och springa runt med min jävla höft och byxor som skaver på såret. Nej, jag tar det lugnt..

Och idag hoppas jag verkligen att jag får mina papper från CSN!! Det ska inte vara några problem - men allt strul gör att motivationen inte finns, jag blir stressad och mår dåligt och får på tok för mycket jobbigt i huvudet.
Tänk att så lite skulle göra så mycket!!

Kommentarer
Postat av: Parro
2009-08-25 @ 11:56:16 URL: http://parro.blogg.se/

DU, jag håller med dig!! Folk som anväder bdb till att trycka ner andra och kasta sig på en gör mig så jävla förbannad! Vet inte hur många jävla kommentarer jag fått efter att skiten med mitt ex och Mimmi började! Antingen har folk inga liv eller är dom bara jävligt avundsjuka! Tyckte du gjorde rätt men lite synd i alla fall, jag letade som en tosing! :P Jaa, jag väntar också på csn men jag vet inte om Conny skickade meddelande csn när man var där första dagen :S Behöver pengar vilket fall som helst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!