GLAD - på en måndag!!

Nu har de ringt från skolan angående mitt studiestöd. Det har tydligen blivit något strul hos CSN och det är därför jag inte fått blanketterna. Men de skulle fixa det idag!! =) Skönt att slippa oroa sej för det mer.

Jag sov knappt alls inatt. Det var jättevarmt i rummet och min rygg tog nästan livet av mej. Slutade med att jag la mej på soffan istället - under det öppna fönstret.. det var lite svalare i alla fall.

Nu regnar det.. rätt skönt egentligen. Men lite tråkigt - för jag och Pontus skulle dricka cola och snacka skit idag.. men det kanske blir av ändå..

Och när mamma kommer hem i eftermiddag ska vi ner till Jysk och fixa en ram till akvarellen Karri ska köpa.

Kolla in Paulines blogg också - KANJA FINNS MED!! =)


Hittade musikvideon till låten som spelas flitigast nu
(tillsammans med Muses nya):
Towers of London - Fuck It Up
 

Jag är svintrött, men så jäkla glad ändå. TROTS ATT DET ÄR MÅNDAG!! =) För att CSN-grejen löser sej nu, för att hon som ringde mej från skolan var så himla trevlig (jag blev till och med lite, lite mer entusiastisk inför skolstarten) och för att Karri ska köpa akvarellen (trots att jag tvekade för han var full första gången han sa att han ville ha den). 

Men framför allt är jag glad för Linus.
Han är den som får mej att le sådär fånigt. XD


Kommentarer
Postat av: Parro
2009-08-10 @ 13:34:29 URL: http://parro.blogg.se/

Hehe jaa, jävligt snygga bilder! ;D

Så du ska med börja plugga nu, vad trevligt! Jag också! :) Ska du plugga in för skoj?! :)

Ska du till Proppens 20 års fest i helgen, eller du känner kanske inte han så väl? :P

Postat av: Parro
2009-08-10 @ 15:24:13 URL: http://parro.blogg.se/

Jaha, jag trodde du skulle läsa på komvux :) Jag ska läsa in matte o eng, sen ska jag läsa historia, psykoligi och något annat kul om det finns :P

ahaa, nej jag trodde det var allmänt folk som fick komma men fick nyss veta att släkten bara får komma :) men vi ska nog ner till R1 senare :)

Jaså, ska du till killen? ;)

Postat av: Anki
2009-08-10 @ 20:33:19 URL: http://egoanki.blogg.se/

Va granna bilder :) Jag längtar till muse =( Det tar för lång tid, vill dit nu!

Postat av: Anki
2009-08-10 @ 20:34:14 URL: http://egoanki.blogg.se/

btw csn krånglar ALLTID!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!