.. om Facebook-beroende och andra betraktelser..

Kvällen har ägnats åt Facebook mestadels.. och när man undrar vad för roligt som hänt på Fejjan idag är svaret: ".. inget egentligen..". Jag inser nu att jag är besatt.. Jag sitter och stirrar på förstasidan på sajten.. uppdaterar sidan och kollar vad som hänt under den senaste minuten.. om och om igen!!
Egentligen borde jag införa datorförbud för mej själv i en vecka eller så.. men det kommer aldrig hända frivilligt. Kanske en gräns på hur länge jag får sitta på Facebook varje dag?? Det hade kunnat funka..

Jag tänkte nyss: "Jag borde kanske lägga mej i tid idag så jag inte är så trött i skolan imorgon..". Men så kom jag på - jag börjar ju inte förrän klockan 3!!
Därför tänker jag inte lägga mej i tid ikväll. Jag tänker sitta uppe och måla på Linus överraskning. Jag är nästan helt säker på att jag åker till honom i helgen och då vore det roligt om jag fick med mej.. denna grej =) Jag hoppas han inte tycker den är för töntig bara XD Folk jag berättat för om den tycker det är en rolig, finurlig, fin grej och snart får jag förmodligen beställningar på något liknande..
 Jag längtar efter Linus en massa och jag vill verkligen vara med när de spelar på lördag!! Jag har varit nyfiken länge nu!!


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-08-25 @ 23:06:57 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Jag sitter också alltid och uppdaterar startsidan när jag utsätts för maximal uttråkhet... det är absurt! SJUKT.



Btw! Jag hittade något orange kjol-liknande tyg i källaren som jag har klippt sönder i olika remsor, ska ha det på mig imorgon :D:D Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!