Ischlo pischlo!!

Jag var tvungen att få beklaga mej inför någon efter skolan idag. Frida blev mitt offer. Stack hem till henne och spydde galla över skolan. Jag var så himla sur och vresig efter denna dagen!!
Det känns alltid lite bättre efter man träffat Frida =)
Vi hade djupa (konstiga) tankar denna afton med.
"Var Rainman egentligen smart??"
- slutsats: Nej. Han kunde fakta - men kunde inte motivera eller förklara.. därför var han inte smart.
Vi hade även många olika funderingar kring asexualitet.. Men vi kom inte fram till något.. Det var en asexuell kvinna på TV.. hon kunde tänka sej en livspartner (antingen kvinna eller man) som också var asexuell. En relation med kramar och mys - men utan sex.. Var hon då även bisexuell?? (Detta var svårt - för hon kände ju ingen attraktion till något av könen men kunde ändå tänka sej att skaffa en partner av vilket kön som..)

Frida vill skaffa barn med mej. Vi vet inte om det blir Sven eller Linus som får hjälpa oss på traven. Alternativt använder vi en anonym donator - så ingen av killarna blir avundsjuk på den andre.
Linus själv blev tillfrågad - han tyckte vi kunde adoptera honom och Sven istället. Så blev jag och Frida glada och de fick en varsin ny bror..

 Och så ha jag snackat i tele med Linus några rundor. Han är så go!! Jag postade även mitt mobila bredband till honom idag. Så förhoppningsvis får han det på torsdag eller fredag. Då kan vi Skypa igen!!

Jag har även valt min kvällslektyr. Nya IKEA-katalogen. Jag är helt salig!!

Bra saker nu:

- Linus<3
- Alice Cooper 14/12-09
- Muse 24/10 -09
- Strömsnäsfestival på lördag.
- Frida som så gärna lyssnar på mina små problem och tröstar mej med kaffe =)

Dåliga saker nu:

- Skolan.. NOLL motivation!! Allt känns fel.
- Pank.
- Folk flyttar bort.
- CSN (.. som inte är ordnat än..)
- Schema (.. har inte sett det än - men det bådar inte gott..)
- Sista dagen med fria sms är förbi.. 11 kronor kvar på mobilen..
- Sommaren slutar snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!