Bakfylledag..

Idag har man varit rätt bakfull. Men roligt hade jag igår!! De sista timmarna är dock som en dimma..




När jag kom hem Skypade jag och Linus. Jag lyckades somna i luren. Det är alltid lika pinsamt..

Men idag har jag koncentrerat mej på att komma ifrån bakfyllan. Dagen  har spenderats i sängen.
 Marie messade och berättade att hon kommit till Löfta nu.. Jag lovade att åka och hälsa på henne någon dag.. göra livet lite ljusare för henne!!
 Dan har flyttat tillbaka till Halmstad.
 Jag har kollat på Across the Universe för hundraåttioelfte gången. Svinigt bra film!! Endast Beatles-låtar med i den med olika artister och skådespelare. Soundtracket finns på Spotify.


Linus ringde också och berättade att de fått en spelning på lördag. Så eventuellt drar jag till Vänersborg och jagar iväg alla groupies till helgen!! .. och så vill jag träffa Linus med förstås..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!