GLAAAD!!

Hemma från Frida och Sven nu. Det var riktigt trevligt ikväll. Vi tjötade lite, tog några öl och drack kaffe. Vi såg Ice Age 3 med och Frida poppade popcorn som blev till stora svarta ask-klumpar!!


Imorgon tror jag jag ska ner till ICA och panta flaskor.. har sjukt många tomma flaskor i en stor säck i källaren. Jag har rätt dåligt med pengar nu och det är ju Strömsnäsfestivalen på lördag.. Jag köper förmodligen endel ful-öl som jag kan dricka innan vi går ner till byn.. men man vill ju ändå ha råd att köpa några öl därnere..
Dessutom ska vi göra det till tradition att gå ner till R1 och ta en öl när ölförsäljningen börjar vid 11..
(.. vi har bara gjort det en gång innan - förra året - men nu jävlar är det dags igen!!)

Jag är fortfarande jätteglad efter dagarna som varit!! Det var såklart trist att behöva åka ifrån Linus.. men jag har haft så himla roligt!!

Jag struntar i att jag kan sitta och titta på honom tills han blir galen. Och jag struntar i att jag ler så fånigt bara jag tänker på honom. Han är helt underbar!!
Jag är tok-kär!!<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!