Jag fattar inte varför jag så sällan gör klart mina projekt.

Nu har jag börjat rama in Karris tavla. Den blir riktigt bra med passepartout runt. Krångligt som fan dock..
Och när jag höll på med det hittade jag flera skissblock från skolan - med hur mycket som helst som inte blivit klart. Jag fattar inte varför jag så sällan gör klart mina egna projekt!! Det blir för mycket med vad andra vill ha!!
Fast jag har lite svårt för att säga när något är klart med.. jag har en tendens att pilla för mycket med bilder - så de blir förstörda till slut..



Har även fikat på Riksettan med Pontus idag. Det var trevligt som vanligt =)

Funderar på att åka till Vänersborg imorgon.. men jag vågar inte riktigt boka biljetten förrän jag fått helt, helt säkert klartecken från Linus.

Till råga på allt sa Pontus:
"Jag tror det är lättare för er tjejer att ta hem killar än för killar att ta hem tjejer.."
- Det är just det att säger man vissa saker till mej börjar mina tankar flyga runt fort som fan!! Detta var en sån sak.. =/ Och jag var redan nervös nog inför att kanske åka!!

Nu ska jag tvätta (inför att kanske åka och för att det behövs) och fixa klart med Karris tavla.

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!