.. om fulla finnar och andra betraktelser..

Familjen har åkt till Karsefors. Jag är ensam hemma och vet inte riktigt vad jag ska hitta på..
.. har kollat en massa tåg- och busstider. Jag är fortfarande rasande på de urusla förbindelserna här. Nu är dock sommaren nästan slut (.. usch..) och det börjar bli lite bättre.

.. snackade med Karri och Heikki igårkväll. Jag tror det var som så att Karri började chatta med mej på Facebook - sedan fick Heikki ta över för Karri var för full.. eller något..
Hursom så kommer nog Karri förbi i veckan och köper en akvarell av The Crow av mej =) 500 spänn får jag (samt hur många pussar jag vill) - och det är helt okej.. det var ett bra tag sedan jag gjorde den och det är inte en favorit.

Jag hittade brevet mamma och pappa ska skicka till vårt fadderbarn nyss. Jag vet inte - men att fråga en 7-årig flicka i Gambia om hon har Facebook är väl lite.. ja..

Nu påminde Pontus mej om att vi snart börjar skolan.
Trots att det låter barnsligt: JAG VILL INTE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!