Nej, det ska bli en rambo-kniv.. som man kan bre smör med..

Blev inte fika med Pontus idag.. Riksettan var stängt.. Men kanske imorgon!!
Jag och brorsan kollade på The Contract istället. Dan skrek till varje gång John Cusack kom i bild (.. vilket var rätt ofta med tanke på att han hade ena huvudrollen..) och täljde samtidigt på en stor träplanka.

Kanja: Ska det bli en smörkniv??
Dan: Nej, det ska bli en rambo-kniv.. som man kan bre smör med.

Nu har jag köpt ram till Karris tavla. Ska försöka fixa en passepartout till den med.. jag glömde dock kvar mina kartonger på skolan - så jag vet inte riktigt vart jag ska hitta materialet =/

Nu ska jag och mamma dricka te!!

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!