Strömsnäsfestivalen.. the beginning..

Jag springer runt och håller på att göra mej i ordning för fullt (med en drink i handen förstås)..
Förmiddagen var riktigt trevlig. Vi gick ner till Riksettan och tog några öl var och hälsade på förbipasserande (som skrattade åt oss.. kommentarerna om hur tidigt vi började dricka haglade.. som vanligt..).
 Vi fick reda på att Berras pappa, Glen, ska flytta till sin tjej i Etiopien med. Sven undrade vad han skulle göra där. Berra trodde han skulle gå runt i höftskynke och skrika "JALLA, JALLA!!". Jag undrade om Berra blev halv-afrikansk nu då.. Han visste inte, men jag lovade att jag skulle bjuda in honom till en Facebook-grupp brorsan gick med i för någon vecka sen. "Kalla mej inte neger."




Vid halv 6 ska jag vara hos Bim. Vi ska ta någon öl, invänta Parro, Baggen och Emma. Sedan drar vi till Berra på förfest.
Det blir nog en härlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-08-23 @ 20:59:17 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Nä, precis. Jag är väldigt sällan nedstämd och negativ och ibland får man vara det. Det kan omöjligt vara bra hela tiden. Hur skulle det sett ut egentligen?



:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!