Slappedag..

Idag är en slappedag!! Jag har kollat på "The Innocents" från -61.. riktigt jäkla läbbig.. men bra!! Jag satt filmen igenom och visste helatiden vad som skulle hända.. och det tyckte jag var väldigt konstigt eftersom det var första gången jag såg den.. Sedan fattade jag: Det var filmatiseringen till Henry James' "The Turn of the Screw". Inte konstigt att jag tyckte allt var så bekant och uppenbart. Jag har ju boken!!

Jag har pratat med Linus en stund med. Just idag är det 4 månader sedan han först skrev till mej på Helgon. Sedan dess har vi pratat på ett eller annat sätt i princip dagligen (.. undantaget var dagarna då han var på Sweden Rock..) 

Jag fick bilder från när vi var i Vinslöv av Dan - som nu ligger ute på Facebook.
(.. som tack ska jag stämma hans gitarr..)
Och så har jag lyssnat på musik och snokat runt på internet. Hittade en konstnär vars stil jag verkligen gillade.

Kolla in hennes hemsida: Camille Rose Garcia.


Som sagt: En slappedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!