Nu är jag inte LITE glad!! =)

Idag har jag fått min studieförsäkran från CSN =) Jag har signerat den, lagt den i ett kuvert med frimärke, skrivit adress på och snart tar pappa med brevet till ICA och postar!! YAY!! NU kan jag pusta ut. Fy FAN vad gött!! =D

Nu tvättar jag blåa kläder. För imorgon har vi dendär aktivitetsdagen och jag är med i det blå laget.. Tycker synd om de som är med i lag orange - för det är inte många som har kläder i en sådan färg.. - och tydligen måste man klä sej i lagets färg..
Sofi i klassen snackade om att ifall man inte ska vara med på sådana grejer som aktivitetsdagar måste man ha en väldigt bra ursäkt till varför man inte kan vara med. Jag tänkte flasha min höft så alla svimmar.. det måste vara lika med att ge en bra anledning..
Men seriöst - det funkar ju inte.. jag kan vara med på aktiviteterna där man inte rör sej så jättemycket.. Men jag tänker inte vara med på stafetter och grejs..

Min mat är klar nu!! Pasta och veggieschnitzel. I'm starving!!

Kommentarer
Postat av: Anki
2009-08-26 @ 13:31:48 URL: http://egoanki.blogg.se/

jag avskyr aktivitetsdagar :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!