Man är ju inte riktigt hungrig idag..

Sitter i TV-rummet och funderar på ifall jag ska orka pallra mej ner till Klint eller inte.
Sov en timma innan. Ringde sedan Linus snabbt - men jag var helt nyvaken och seg, så det blev inte mycket prat från min sida - snarare mumlande och gäspningar.
Och så försökte jag trycka i mej lite mat - men det gick sådär. Man är ju inte riktigt hungrig idag..
Igår sa jag till Magda att jag nog skulle till festen ikväll. Men idag känns det som det jobbigaste som finns att behöva sminka sej, klä sej vettigt och ta cykeln ner till Klint.
Egentligen vill jag nog bara begrava mej i sängen och lyssna på melankolisk musik och längta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!