Idag är slutet av ledigheten.. =/

Gick in på SJs hemsida för en stund sen för att kolla vad det egentligen skulle kosta att åka till och från Karlstad. Fick mej en liten chock. Helt sjuka priser!!
Men så mindes jag att Marie var med i något hos SJ där man samlade poäng och kunde få resa billigare och grejs.
Så nu har jag gått med i SJ Prio och hoppas att det kan göra lite skillnad!!

Jag blev lite irriterad härhemma innan med. Mamma hade tydligen fått reda på att det var någon i Ljungby som gärna tog emot foton/tavlor av folk i alla åldrar till en utställning som pågick helatiden..
Mamma sa till Dan.. och sket i att säga något till mej - för jag hade säkert inte tid.
Vad fan?? Detta är ju precis vad jag behövde!! GAAAH!! Jag blir inte klok på min familj ibland..

Och imorgon börjar skolan och jag är inte peppad alls. Dessutom har jag inte fått svar från CSN än - så jag vet inte om det kommer lösa sej med bidraget snart eller om det blir en utdragen process.. och detta gör absolut sitt till att jag inte känner mej så sugen på att plugga.

Jag blir bara trött och illamående av all jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!