.. i Vänersborg..

Nu sitter jag hemma hos Linus i vänersborg. Han fyller 21 idag - så snart kommer lite av hans släkt och vänner hit.. ikväll blir det utgång i Trollhättan på Backstage (någon bar han brukar gå till.. han har spelat där med..)

Resan hit gick bra. På centralen i Göteborg stod jag och små-fnissade när jag var med i en enkätundersökning om sex på internet XD
Linus kom och hämtade mej på stationen i Vänersborg. Det blev lite sight-seeing och sedan hem för att träffa hans familj. Jag var väldigt nervös.. =/ De är jättetrevliga dock.. bara jag som fortfarande är lite darrbent.
På eftermiddagen drog vi till Restad Gård - ett gammalt mentalsjukhus och sprang runt och kollade.. läbbigt!! Bårhus och gravar med siffror istället för namn fanns där.. Det var rätt fint där.. fast obehagligt..

Igår vart vi in till stan och fikade med två av Linus kompisar. På eftermiddagen tog vi det rätt lugnt.. spelade Guitar Hero, kollade på Mighty Boosh (LINUS TYCKTE OM DET!!) och Den Siste Actionhjälten..

.. nu klagar Linus för att jag aldrig skriver klart.. =)


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-08-14 @ 16:45:15 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Sötnosar.



Då kanske ni träffar mitt ex på Backstage. Han bor ju i Trollhättan och är typ alltid där ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!