I Vänersborg..

Igår åkte jag iväg vid kvart över 6 på morgonen. Snacka om att jag var trött!!
Kom till Göteborg rätt tidigt och blev jagad av röda korsets utsände - som såg ut att vara 12!! Såsmåningom kom David och Marie dit för att fika med mej. Det var riktigt jäkla trevligt!! Fan vad jag har saknat dem!!
Vid halv 4 drog vi oss tillbaka till centralen. Regnet öste ner!! Monsunregn i Göteborg!! Ischlo pischlo!! Men vi kom till centralen och sa hejdå efter att ha pratat med ett par alkisar som skulle lära oss om livets små motgångar.. Ehumm..
Jag tog tåget till Vänersborg strax efter 4. Vid kvart över 5 var jag framme och Per-Inge kom och hämtade mej. Vi stack inom systemet och ICA och handlade lite. Sedan hämtade vi Linus och Robin i Öxnered.
När vi kom hem åt vi lite. Linus tände ljus och ville ha en mysig middag bara vi två.. det slutade med att hela familjen stod samlade i köket och pratade i mun på varandra. Linus såg helt förstörd ut och jag bara fnissade XD
Efter det gick jag för att ta en powernap. Linus skulle väckt mej efter att han hade duschat, men han väckte mej först en och en halv timma senare.. "Du sov så djupt och det behövde du.." Hmpf..
Så kollade vi på My Bloody Valentine och jag skrek satan!! Och sedan blev det Just Friends med.. den var helt okej.

Idag har vi inte hunnit med så mycket. Linus är iväg och fixar inför kvällens spelning men han kommer väl tillbaka om en stund..
Nu ska jag sminka mej och fixa håret. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!