Hemfärd..

Gårdagen var trevlig =) Backstage var ett roligt ställe. Linus kände de flesta verkade det som.. humm.. och han pratar oerhört mycket i onyktert tillstånd XD Hans kompisar är väldigt trevliga också.

Idag åker jag hem =/ Jobbigt.. och Linus flyttar till Karlstad.. och har inget internet på vem vet hur länge??
Han springer runt och packar för fullt och klagar över att jag ser så ledsen ut.. "Vi ska vara glada och ha roligt när vi skiljs åt!!" - Men det är väl aldrig roligt att skiljas??

Såg i Göteborgsposten att Alice Cooper spelar den 14:e december i Lisebergshallen. Ringde pappa nästan direkt och berättade. Det behövdes ingen övertalning. "Biljetterna släpps på måndag. Jag är på!" messade han efter att ha kollat datorn.

Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-08-15 @ 17:43:59 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Robert är mitt ex. Minns inte om du träffade honom någon gång när han var här nere och hälsade på mig under höster 2007 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!