Det klarnar opp!!

Idag fick jag mitt schema. Det var inte så hemskt som jag befarat. Måndagar och tisdagar var hemska. Men resten av veckan var rätt soft. Och det blev lite ändringar i kurserna jag ska ta med. Till exempel läser jag inte Matte C eller D.. jag insåg att jag skulle avlida i så fall. Jag tog näringslära istället!!
Är däremot lite putt för att jag kommer få vänta länge på bussar om dagarna. Idag hade jag dock sådan tur att trekvart innan bussen skulle gå kom Ozzy förbi och undrade om jag ville ha skjuts hem!! Bussigt som tusan!! Hela hemresan snackade han om att köpa en hästgård i Kiruna för 500 000 och om blåbärspaj..

Sedan jag kom hem har jag snackat med Linus några rundor, målat på Linus överraskning och kollat på Unga Mödrar med mamma..

Linus fick paketet jag skickat idag =)


Dessutom hade bilderna från när vi var på Backstage lagts ut nu med.. =) 




Jag längtar efter min babe<3

Kommentarer
Postat av: Leia
2009-08-21 @ 11:21:00 URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Hoppas du får en fin fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!