Dagen i korthet..

Jag kunde inte gå till skolan idag.. Migrän.. spydde som en toka - så ont hade jag.. Pappa fick dra till apoteket och köpa Eeze. Till slut gick det över.

På kvällen fick jag en idé till en present till Linus.. jag har ritat och målat tills nu och är fortfarande inte klar.
Själv tycker jag idén var rolig.. lite intern-skämt.. och rätt löjligt/nördigt.. men det struntar jag i!!
Dessutom hittade jag en av hans tröjor som han glömt kvar här.. först trodde jag den var Dans - men så luktade den Linus.. Min nya snuttefilt kanske?? XD

Nu måste jag sova.. ska upp igen om några timmar. Bläk!!

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!