Bakfull =/

Blev att jag, Pontus och Josef förfestade hos Bim igår och drog sedan till Riksettan.. Jeflar vad alkoholförtäring det blev!! Värst var nog då vi beställde in en 50/50-kamikaze för 400 spänn på 4 pers..

Idag har jag legat på soffan - oförmögen att resa mej. Huvudet är tungt och dunkar så in i norden.
Det är strandfest i Klint ikväll.. jag tror jag ska gå dit en runda och hälsa på folket - men det blir nog inte direkt någon alkohol.. och jag går nog dit rätt sent - när huvudet slutat ömma.



Kommentarer
Postat av: shibby
2009-08-08 @ 18:55:54 URL: http://metrobloggen.se/shibby

sv; jo hon är söt som fan ;D men får suget efter min vovve som jag inte längre kunde ha kvar ;( men Diddi får försöka ta hennes plats lite iallafall :)

Postat av: Parro
2009-08-08 @ 19:07:08 URL: http://parro.blogg.se/

Jävla trevlig kväll igår! :D

Får komma på våran inflyttningsfest sen tycker jag! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!