AJ AJ AJ!!

Jag missade bussen till Markaryd.. därför får jag vänta en timma innan jag åker med nästa.. inte bra..
 Imorse gick jag dock upp i tid. Grejen är att när jag kom hem i lördags natt gjorde jag nudlar (fyllemat).. och spillde ut kokhett vatten över hela vänsterlåret. Jag var inte helt nykter och tyckte bara det blev lite varmt - men ingen skada skedd. Ack så fel jag hade. Igår när jag fick syn på låret fick jag en chock. Det var illröda fläckar över huden och små vattenblåsor hade formats. Dessa blåsor växte såsmåningom ihop - och till slut var det jättestora blåsor. När jag sedan tog på mej ett par byxor skavde byxorna på huden - så nu finns inga vattenblåsor. Utan istället är det ett öppet, svidande, ömmande sår.
Och imorse när jag steg upp hade smärtan spridit sej ut i hela benet och ryggen och jag är helt svimfärdig. Därför var jag kanske något söligare än annars när jag skulle göra mej i ordning..
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det heller.. Jag bör inte sätta på ett plåster.. det enda jag kan göra är att ta någon värktablett, smörja in såret med allsollösning och hoppas att det går över snart. Gör det inte det får jag väl ta mej till vårdcentralen.. Ve och fasa!! Det tar alltid en jävla tid innan jag verkligen går till vårdcentralen.. på grund av min obotliga läkarskräck.. men blir det inte bättre får jag nog ta mej i kragen.

Kommentarer
Postat av: Anonym
2009-08-24 @ 08:52:36 URL: http://egoanki.blogg.se/

usch aj aj aj så hemskt det låter! ta hand om dig!

Postat av: Parro
2009-08-24 @ 13:27:34 URL: http://parro.blogg.se/

Usch o fy, det låter illa! :S Hoppas det går över snart! :)

Förresten, har inte du bdb kvar längre? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!