Russell Brandroid..

Medeltidsbyn var rätt kul.. men jag hade ont i huvudet helatiden, så det vart lite jobbigt ändå.. har fortfarande ont i huvudet, men lyssnar på nya Russell Brand-podden.. kan bara inte gå och lägga mej än!! De diskuterar hurvida C3PO i Star Wars är gay eller inte.. intressant ;) En gay-robot låter dock inte så väldans troligt..
Sen blir det att nana läääänge.. har bara lust att slänga mej på sängen nu..

En av de som hade hand om medeltidsbyn idag påstod att jag var goth. Sen (när allt var slut och vi skulle hem) kom han fram till mej och började snacka om att det var synd att någon "Kim" inte var där idag, då han också "körde mycket med goth".. Sorry, men vi skulle nog inte ha mycket gemensamt och jag är dålig på att knyta nya kontakter. Ännu en av mina brister..

Nu ska jag göra lite te och vila ögonen sista halvtimman av Brand.. (Den riktiga C3PO, Anthony Daniels, ringde in och klagade.. han var minsann inte bög!! Sen började han och Brand snacka om att vara bögrobotar tillsammans - Brand ska spela robot nu i en film med Adam Sandler.. det ni!! Brand ställde också den universalt viktiga frågan till the-real-C3PO: "När du sprungit runt hela dagen i den varma dräkten och behöver ställa dej och pinka - ser din snopp konstig ut då i kostymen, som min gör??")

SHEIKH-UP FOR RUSS .. ridicularse, men rätt roande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!