Värmebölja..

Igårkväll skulle bli en lugn hemmakväll.. det blev det inte =) Pedersen (som ju fyllde 20; congratuwelldone) bjöd hem mej på grillkväll - jag grillade inte dock.. En hel del kul folk där =) Slem vart där, Berra, Uffe, Glen, Andreas (som tydligen kände pappa), en Linda som Pedersen tagit med sej från Sthlm, SchWän, Frida, Limpan, Tommy och Pontus.. och så tittade Peter in en stund med. Vid 22.40 stack vi ner till R1:an på 80-talskväll..
Drack en hel del, men kvällen var väldigt rolig!! Mycket tack vare Berra - som gick ner till puben iförd en tajt, tajt tröja, spets-hårband, leggings och bikinitrosor utanpå.. - allt tillhörande Pedersen (och det är faktiskt en jävla skillnad mellan dem storleksmässigt..) Han såg ut som en tjock Björn Borg, alternativt en superhjälte-wannabe..
Fick dem att spela Bon Jovi på R1:an - yesssss!!

Idag var man lite bakfull och skulle till Växjö med mamma och handla kläder.. men jag klarade det!! Var dock väldigt pytt först.. hittade två linnen på JC, sen hittade jag inte ett skit. Det fanns knappt några fina kläder och om de var fina såg jag ut som ett tält eller en falukorv i dem.. För varje affär där jag inte hittade något blev jag bara surare och surare.. Svinvarmt var det också!! Huvudvärk och bakfylla.. yuck.. Inte nog med det - när jag sprang runt i Växjös affärer gick det en marschorkester utanför - vart jag än var var den jävla orkestern och bara spädde på min ilska!!
När jag gick in på Carlings hittade jag hux flux en massa kläder!! Skitsnygga T-shirts fanns det och flera fina munkjackor.. men jag hade inte så mycket pengar, så det blev 2 st T-shirts.. och så köpte jag en snygg scarf på Glitter med..

Sitter och lyssnar på the Hoosiers.. "Worried about Ray" - very good indeed!!
OJ!! Om en timma ska jag vara på R1:an!! Rebeccans och Ericornas 20-årsfest.. Ser fram emot det =) Ska ha en av T-shirtsen jag köpte på mej.. det är voodoo-dockor på den!! + eventuellt scarfen.. måste köpa batterier med..

GOODBYE MR. A!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!