Nyheter..

Hittade många roliga nyheter idag:
"No, after you - I'm just here to rob the place!" Ja, det blir väl alltid en lite trevligare stämning när tjuven är artig och väntar på sin tur i kön..
Von Trapp's "Sound of Music" villa to become hotel Jag vill lätt bo på det hotellet!! En sak att lägga till på livets "att göra-lista". Gifta mej i deras kapell hade ju inte heller varit helt fel..
"Snake man" slithers out of prison cell En man som slinker igenom matluckan till sin cell.. if only I could be so flexible..

Fortsättning på UFO-nyheten i förrgår: Green aliens, UFOs said to visit "Two years later, a typewritten letter to the ministry tells of an alien spaceship being shot down in the river Mersey in northern England by another spacecraft and of the author developing a warm friendship with an alien called Algar." (.. senare i artikeln står det att Algar tyvärr blev mördad av andra aliens precis innan han skulle framträda inför världen.. synd.. Jag hade mer än gärna haft en UFO-kompis som hette Algar!!)

Inmates showcase designs at prison show - det är ju bra att fångarna har något att göra.. men hur man kan få inspiration till att skapa mode i ett fängelse är ju en annan femma.. Fritidsaktiviteter måste i alla fall vara bra för dem.. Lite "Vägen Ut" över det hela (Någon som sett filmen??).. och detta fick mej att tänka på de fångarna i ett fängelse i Filippinerna som tränade in Michael Jacksons "Thriller".. (Se video nedan.. jag lovar - det är värt det!! Duktiga som fan, men jag blir inte klok på vad han som dansar längst fram har gjort som gjort att han fått äran att just vara längst fram.. Den värste skurken av alla?? Tänk sen när någon riktigt macho kille ska åka in i finkan och får reda på att han ska till det fängelset!! Det måste ju florera någon form av gay-rykte..)


Kommentarer
Postat av: Anki
2008-05-16 @ 19:10:01 URL: http://egoanki.blogg.se/

Lätt att jag med hade viljat bo hos von tramp! :D

Postat av: Anonym
2008-05-16 @ 19:10:49

trapp menar jag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!