Väntan..

Sitter och väntar på att mamma ska hämta mej.. väldans seg eftermiddag idag.. knappt någon personal kvar här.. hoppas ingen går innan jag.. inte kul att sitta ute i regnet..

The Sun:
Matt Bellamy takes yearly trip Sångaren i MUSE pundar en gång om året.. "I'm not really in favour of drugs. Although setting aside one day a year for hallucinogenics definitely opens up new doorways."  Jag måste säga att jag inte är förvånad =) Och inte är jag pissed off heller.. Jag älskar MUSE. De är svinbra. "With song titles like Supermassive Black Hole, Map Of The Problematique and Thoughts Of A Dying Atheist, it's clear Matt's annual hallucinogenic trips "open new doorways" for him."
Bästa citatet i artikeln var dock:
"DOM (HOWARD, Muse drummer) had a dog mask on and he ran off into the desert and I ran after him. For a minute I was actually in a Salvador Dali painting. If you look at his painting The Elephants, I was the little person at the bottom of those elephants' legs."






Sofis mode, Aftonbladet:
Deppa inte i regnvädret Hitta rätt kläder så kan du dansa som Gene. Jag tror ingen kan dansa som Gene utan att punga ut en massa pengar på kostymer. Hans kostym var faktiskt av ull och inte så väldans praktisk att dansa i - då den krympte.. Rubriken borde vara "Deppa inte i regnvädret Hitta rätt kläder så kan du ha kul som Tjorven." eller "Deppa inte i regnvädret Hitta rätt kläder så kan du kyssas som Spindelmannen." - Tjorven hade ju i alla fall ett rejält regnställ och Spindelmannens dräkt är redan tajt - kan nog inte krympa mer när den redan sitter på honom..

Fan.. nu går nog alla =/ Jag säger som the Boomtown Rats: "I don't like mondays I wanna shoot the whole day down!!"

Kommentarer
Postat av: Anki
2008-05-20 @ 13:57:17 URL: http://egoanki.blogg.se/

Muse är bäst :D Haha inte visste jag att kläderna krympte på Gene Kelly xD Jag föreslår Tjorvens outfit faktiskt ( ;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!