Too much to handle..

De senaste dagarna har man fått reda på en massa chockerande saker!! Vad händer egentligen här i lilla Strömsnäs?? Sure - jag är glad för att några hittat nya möjligheter här i livet samtidigt som jag är ledsen för att vi lär tappa kontakten mer och mer.. (Jag kommer i och för sej inte ut ur min lilla låda så ofta ändå - men när man väl gör det, självmant eller blir utdragen, är det fint att de finns där. Alltid kul att träffas.)
Andra förlorar folk omkring sej - och dem känner man med.. (Men jag är knappast en känslomänniska och visar inte ens mina känslor för mej själv.. - en av mina största brister, jag vet.. Och är inte bra på att ge råd, men är väldigt bra på att lyssna..)

Usch usch.. nej, in i lådan igen med en kopp lakritste och en bok. Där hittar jag mitt liv..

image122

"Trapped in a box by a cockney nutjob

Have a cup of tea...have a cup of tea.."
- The Hitcher, Mighty Boosh




Kommentarer
Postat av: Anki
2008-05-07 @ 23:19:25 URL: http://egoanki.blogg.se

Hm har sett nåt avsnitt men har aldrig begripit vilken tid o kanal det är :P Har med forskat en del i tudorsläkten o tack vare engelskan vet jag det mesta inom englands historia eller mer troligen glömt :S ( :

Å apropå Henrys fruar - så hade nog fruarna inget annat val än att äkta honom :P Byrsk liten gubbe det där!

Postat av: Mimmi
2008-05-08 @ 18:42:00 URL: http://pinkcloud.blogg.se/

Jag byte design lite då och då :P Bara för att förnya och att man ska ha förändringar ibland! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!