Om..

Om man ändå bodde i England!! Då kunde man lättare gå på evenemang som dethär..<3
Jag vill!! Jag vill!!

På tal om saker man bara kan göra i England - Jag har VIP-kort på Converse - som bara funkar i där. Fick det av en kassörska i en skoaffär i Notting Hill. Hon kände igen mej 3:e dagen i rad jag kom in och köpte ett par Converse XD Med kortet kunde man få rabatt på biljetter till spelningar och lite sånt häftigt.

Jag skulle vilja gå på fler konserter.. och gå på festival nån gång.. men jag har ju fan inte råd!! Och hade jag haft pengar hade jag nog inte prioriterat det i första hand ändå.. Det är bara London i mitt huvud.. I LOVE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!