Newsflash!!

Satt och läste några roliga artiklar på Reuters.. tydligen ska eventuellt en tysk politiker auktionera ut sitt skägg.. För välgörenhet såklart.. men vem vill ha ett gammalt skägg?? Och när han fått av sej det ser det ju inte så skägglikt ut längre.. det är bara en massa små strån.. Det kommer förmodligen kosta skjortan att köpa dethär skägget med. Om jag skulle vilja ha ett skägg hade jag hellre bett någon jag kände (kille såklart) att odla ett skägg åt mej för en liten peng. Någon skulle säkert nappa.
Jag kan tänka på två eventuella köpare till denna politikers skägg:
Kandidat ett: En stalker som har skägget i en liten låda och tar upp det ibland, smeker det och sniffar på det..
Kandidat två: Politikerns värsta fiende som tänker placera skäggstrån på olika brottsplatser med avsikt att politikern åker dit när de kollar DNA..

Den roligaste nyheten var nog dock den här:
"Registering potentially dangerous knives"
Nu måste kineser som köper "eventuellt farliga knivar" registrera sej som ägare till en sådan.. Vad är en ofarlig kniv då?? Smörkniv??

Kommentarer
Postat av: Anki
2008-05-06 @ 20:09:05 URL: http://egoanki.blogg.se

Troligtvis kandidat ett ^^, ungefär som när Carolina Gynning auktionerade ut sin bröstimplantat. Vad är det för sjuk jävel som köper dem? Några eventuella kandidater?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!