Meg Ryan

Sitter och kollar på "In the Land of Women" med Dan..
Verkar bra hittills (vi har tagit en paus för att laga te..).. Adam Brody och Meg Ryan i huvudrollerna..
image106
Meg Ryan är en grymt bra skådespelare, men jag tycker inte om att hon "Mixtrat" lite med utseendet^^
Tycker hon ska vara samma person som hon spelar i "You've Got Mail".. (Jag älskar den filmen!!) Men om man tänker efter spelar hon sällan sådana roller..
Jag blev helt konfys när jag såg "When a Man Loves a Woman".. Meg Ryan som alkoholist?? Nejnej..

Vilken Ryan gillar ni mest??
Gamla <-eller->nya
image105









Gårdagen var förresten rätt trevlig.. vi stack till Riksettan.. berättar mer om det imorgon - för jag orkar helt enkelt inte idag..
När jag kollade mailen sist hade jag fått ett meddelande som jag inte vet vad jag ska tycka om.. blir en orsak till mycket funderande inatt.. (Det är på sätt och vis bra - för jag ska vara uppe länge inatt och skriva personligt brev till en folkhögskola.. och så har jag inte övat på franskan idag heller.. XD Kanja goes serious..)

Kommentarer
Postat av: Anki
2008-05-02 @ 11:47:27 URL: http://egoanki.blogg.se

Njaa, tycker nog den gamla meg ryan faktiskt - den nya ser inte naturlig ut. Lycka till med franskan mate!

Postat av: Mimmi
2008-05-02 @ 13:51:11 URL: http://pinkcloud.blogg.se

den gammla! Hon ser "normal" ut där. Inte som någon stooor hollywood stjärna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!