Ikväll ska det firas!!

Något har hänt =)
Vill inte berätta det handlar om här på bloggen än.. imorgon tidigast!! Ni får inte reda på det innan, såvida ni inte kommer till Riksettan runt 21.00.. ;)
Messade Erica och frågade vad hon hade för sej ikväll, ty jag ansåg att vi var tvungna att dricka öl och fira - hon vet inte än vad det är.. Jag ska berätta det därnere.

Dan blev dock sur över att mamma grät över detta med mej - men inte för det med honom..^^ Stackars..
Men han får väl vara glad över att jag lyckas någon gång också =) Det var han nog faktiskt.. jag har mina misstankar ;)

Kom till Riksettan ikväll - alltid kul med mer folk!!

Kommentarer
Postat av: Anki
2008-05-10 @ 12:20:17 URL: http://egoanki.blogg.se/

Va? Vad vad vad? Anki nyfiken :P

Postat av: Mimmi
2009-06-11 @ 14:37:49 URL: http://pinkcloud.blogg.se/

men?! :O vad VA det då?! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!