I god tid..

Väntar på att toan ska bli ledig så jag kan sminka mej..
Har precis varit uppe och plattat håret och dansat rundor till "In The Morning" - Razorlight, "Umbrella" - Manic Street Preachers, "We've Got to Do Something" - Infant Sorrow (Russell Brand) och lite annat.. inte lyssnat klart än.. ska platta en gång till^^
Mitt hår är fruktansvärt nu. Helt risigt.. känner mej som the Ape of Death i the Boosh.. "I can spot a few split ends.." - massor av kluvna toppar i mitt fall..
Är det bara jag som verkligen blir livrädd när mitt hår känns risigt?? Och är det någon mer än jag som verkligen sörjer då man tappar en massa hårstrån??

Nu är toan ledig =)

Och idag var jag uppe i god tid.. WOW!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi
2008-05-07 @ 08:33:35 URL: http://pinkcloud.blogg.se

Jag blir bara glad när jag tappar hårstrån! TÄNK, då tunnas håret ut och jag slipper tunna ut det som en galning för att undvika trollunge syndromet när man vaknar på morgonen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!