Hemlisen är:

Igårkväll på Riksettan var rätt kul. Jag lyckades, helt utan övertalning, få upp Erik på att sjunga karaoke. Henrik var det värre med - han ville inte sjunga alls.
Frida, Rebecca och Oskari var också där. Erica, Emil, Jim, Pontus, My och Jennie var bara där en liten stund..
Oskari och jag fick för oss att vi skulle spela.. Han på trummor och jag på gitarr + sång.. Det måste ha låtit förjävligt - och inga applåder fick vi^^
Tony tyckte att jag, Rebecca och Frida skulle komma till Riksettan den 17:e maj då Markaryds MC-klubb firade 40 år. Han lovade att ifall vi gjorde det skulle vi få komma upp på scenen och sjunga "Mustang Sally" med bandet. Lätt!!

Verkar som Anki är den enda som undrat vad det var vi firade igår.. ;)
Jo, det är såhär att igår när jag kom hem hade jag fått ett brev där det stod att jag blivit antagen till Bild-kursenLöftadalens Folkhögskola!! Första och enda skolan jag sökt till hittills. Och eftersom det var just den skolan jag ville in på tänker jag inte söka några fler.
Så i slutet på augusti flyttar jag till Åsa (ligger mellan Göteborg och Varberg).
Kursen är ettårig - och ger mej inte gymnasiebehörighet.. Men jag ville göra något som jag ville denna gången - och gymnasiebehörighet kan vänta till nästa år (då jag ska gå någon allmän kurs någonstans..).

Och idag är det är bara 6 dagar kvar till "Forgetting Sarah Marshall" (eller "Dumpad" som den heter i Sverige) har biopremiär här.. ska ni se den?? Det ska jag!! Helst på premiärdagen.. Russell Brand - oh yeah!!<3

Russell Brand parodierar sej själv:


Kommentarer
Postat av: Anki
2008-05-11 @ 17:51:21 URL: http://egoanki.blogg.se/

Fan va jag är glad för din skull :D Låter skitkul! Lycka till nu : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!