Helgen..

Har varit helt slut de senaste dagarna och har helt enkelt inte orkat blogga..

I lördags blev det ingen radio-kväll för mej. Var hemma hos Erica. Meningen var att vi skulle spela kubb - men blev inte så mycket med det.. Var jättetrevligt i alla fall. Spelade massa gammal rock och dansade rundor.. =)

Igår åkte jag, pappa, Erica och Picknick på bio.
"Forgetting Sarah Marshall" (eller "Dumpad") såklart. Äntligen fick jag se den!! Och den var skitbra!! Jag älskar bara Russell Brand ännu mer nu.. se filmen och våga påstå att han inte var bäst i den!!

Oj!! Nu måste jag sminka mej!! Annars hinner jag aldrig till jobbet idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!