Frisyrförälskelser..

Jag har mött min överman!!
Kom hem från jobbet, som vanligt.. hittade en film jag inte sett - "Labyrinth" med David Bowie. Den var skitbra!! Hela filmen igenom satt jag och dreglade över Bowie.. - nah.. inte hela honom.. men hans hår!!<3
Det är precis så jag vill ha mitt hår!! Åååhh.. jag är helt kär i hans frilla..
Hans byxor var dock inte lika attraktiva.. Dan skrek rakt ut när han fick se paketet i tightsen.. tss..


Är inte så ofta jag blir kär i frisyrer - men detta var det värsta jag varit med om.. pirr i magen.. stort flin i ansiktet.. -nog är det kärlek allt..

Blir ni någonsin förälskade i frisyrer??
(Eller något annat som inte har en egen vilja för den delen..)


Fick en present av arbetskamraterna idag med. En sten med det kinesiska tecknet för energi inhugget.. Meningen är att jag ska plocka fram stenen om jag känner att jag inte orkar med skolan igen.. Fast när jag plockar fram den lär jag nog mest tänka på dem i Timsfors.. Jag kommer sakna dem som fan =/

Christina på jobbet har förresten gått på Löftadalens Folkhögskola.. Hade jag inte en aning om!!

Kommentarer
Postat av: Anki
2008-05-15 @ 19:09:51 URL: http://egoanki.blogg.se/

Jäkla snygg frisyr faktiskt : )

Postat av: Pao
2008-05-20 @ 10:21:08 URL: http://parro.blogg.se/

Den filmen är riktigt kult och underbar : D

Kollade alltid på den när jag var mindre och hans år är ju skönt ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!