Födelsedagar..

Idag är jag übertrött.. sov väldigt dåligt inatt.. illa..

Roligt hos Erica igår. Vi drack te, åt jordgubbar, letade musik från när vi var små ("Tamagotchi", Vengaboys och Backstreet Boys.. den sistnämnda ville jag ha med.. Everybodeeaa.. yeee-eeeah.. rock your boooodeeeaa.. yeee-eeeah..) och snackade.

Idag fyller världens bästa Hälare 20 =)
Synd att jag inte kunde komma på
20-årsfesten bara.. är ju bortlovad till Eric:orna och Rebeccan.. ANNARS HADE JAG KOMMIT!!

Lite dåligt att ha en massa kompisar som fyller år i princip samma dagar.. men jag firar ju 3 av 4 nu i alla fall..

Ser fram emot helgen.. kommer mycket kul folk - och endel mindre kul.. men men.. jag håller på att sätta ihop en vattentät plan.. Lugn i stormen!!

Nu ska jag kääk..

Kommentarer
Postat av: Mimmi
2008-05-30 @ 16:34:37 URL: http://pinkcloud.blogg.se/

Du har inte gjort någon grattis hyllning till mig :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!