Filmkväll..

Ischa.. har varit svintrött idag.. tagit en power-nap, så nu ska jag väl orka med lite mer..
Familjen har varit i Teboden - nu har vi lakritste igen!! Mumma =)
Själv har man städat rummet lite.. det behövdes!! Fast det är fortfarande stökigt.. jag har den egenheten att så fort jag ska städa rummet hittar jag allt detdär jag letat efter så länge. Och då är det väldigt roligt att kolla igenom sina gamla pinaler, medan det som faktiskt ska städas undan placeras på helt andra ställen än de ska vara på - "så länge"..

Ikväll ska jag se på "The Pianist" och "How to Marry a Millionaire" i alla fall. Har inte sett någon av dem innan, men velat se båda länge och förväntningarna är rätt höga..
Var längesen jag såg en klassiker.. jag älskar klassiker, såg dem helatiden förr - vet inte varför jag legat av mej så.. =/
Ja, ja.. ikväll blir det av i alla fall. Monroe, Grable & Bacall (Bacall är såklart favoriten..)

Bacall, Bogie & Monroe..

image113


Kommentarer
Postat av: Mimmi
2008-05-05 @ 22:33:41 URL: http://pinkcloud.blogg.se

Jag kan bara inte undgå hur han stirrar på hennes bröst? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!