Filmfrossa!!

Oj vad jag kollat på film de senaste dagarna!! "The Bodyguard", "Tre Solar", "Driving Lessons", "Michael Clayton", "Sleepover" osv osv.. bara filmer jag inte sett innan!!
Och så har jag börjat kolla på en ny serie - "Cavemen". Grottmänniskor i nutid.. så sjukt att det duger mer än väl åt Kanja!!
Har däremot inte läst alls.. inte bra..

Ikväll blir det fiesta hos Anki =) Är mycket festsugen nu!! .. men jag tror inte man kan komma strax efter 11 på förmiddagen.. Jag får lugna mej lite.. ;)

Har precis kollat på Miami Ink och kollar på Fab 5.. reklampausen slutade just!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!