Chocktillstånd!!

Ursäkta, vad fan är detta?? Jag måste säga att jag är missnöjd!!
A close shave for Brand?
Russell Brand med en normal frilla?? Nej nej.. DET GÅR INTE!! Den största anledningen till att man gillar honom är ju på grund av hans integritet!! Han har en väldigt egen stil och det finns många som verkligen hatar honom, men han kör på som vanligt
(.. ungefär som Di Leva).

Han såg inte ens så himla bra ut med kort hår när han hade det!! (Googla så får ni se..) Jag vill inte se en korthårig, normal Brand. En Brand som bara gör om sej för att vara mer mångsidig som skådespelare.. Snart sticker han väl till USA permanent också - och kommer att ses som "den amerikanska engelsmannen". Nya John Cleese kanske??

Jag tycker inte om denna utvecklingen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!