Boosh band!!

image114Kanja ska snart lägga sej, men måste bara berätta nyheterna!! The Mighty Boosh-gänget är tydligen i gång med att starta ett Boosh-band. Musik från serien såklart och bandet uppträdde första gången i år på Teenage Cancer Trust-galan.
Det var ju tal om att det eventuellt skulle bli en hel film med the Boosh också.. Hoppas hoppas!!

Jag snackade för några dagar sen om Fieldings nya frilla..
"Coming on in a sparkly catsuit, he constantly ruffled his newly-shorn scruffy hair, complaining that he had wanted a mixture of Keith Richards and Ronnie Wood and had ended up with a Worzel Gummidge."  (..
ur intervjun som är länkat till ovan..)
Uppenbarligen var det fler som inte var överförtjusta.. men han är grym i alla fall!! Och håret växer nog ut igen =)

Innan var jag helfrälst i Noel Fielding.. känns som jag gett upp honom mer och mer. Jag är fortfarande helt inne på Boosh - men inte på Fielding speciellt.. Har nog gått över till Russell Brand i stället.. jag kan inte hjälpa det - killen är ju störtskön!! Och hans radioprogram är Storbritanniens mest nerladdade podcast.. kan han vara så himla dålig då??

Blev inte att jag såg filmerna idag - familjen skulle se Sanningens Ögonblick (programmet för de nyfikna - säger Kanja..) Får se om det blir av imorgon.. nu ska jag sova!!

Mighty Boosh i studion:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!