Bada..

Nu ska vi snart åka och bada.. eller, jag ska inte bada.. men barnen =) Jag hatar att bada (om jag inte är ytterst full då..) och äger inga badkläder.. Så det blir inget bad för min del.

När jag kommer hem ska jag se klart på "King Kong" (nya versionen).. började kolla på den igår - den var rätt bra, men fy fan vad äckligt när de blev uppätna av insekterna och dedär maskarna som svalde dem hela.. yuck!!  Annars verkade den vara rätt bra.. har inte så långt kvar på den.. tror jag..
Och när Dan kommer hem ska vi gratta pappa (han har haft eftermiddagen denna veckan och idag blir första gången man träffar honom sen i söndags..)
Ikväll får familjen besök av "GRAAL:are".. Gruppen för de som springer frivilligt och utan något mål.. inte mina favoriter (men så får jag kanske inte säga då pappa är ordförande i föreningen??). Jag lär sitta inlåst på mitt rum och läsa antagligen.. Det händer verkligen inte ett skit denna helgen.. lite tråkigt..
Hade som förslag igår när jag pratade med Erica i telefon att vi skulle sitta på stranden vid hennes hus och spana in "kändisar" på Lagan.. men tror inte det blir något av det.. eller?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!