Sömnlös..

Kan verkligen inte sova.. är inte det minsta trött, men har inget att göra.. sitter och lyssnar på The Cure - "Love Cats" om och om igen..
Pappa har somnat i soffan, annars kunde jag sett på the Mighty Boosh (funkar inte att se på mitt rum)..
Och jag har ingen lust att läsa "Flickan som lekte med elden" av Stieg Larsson.. har en sån period nu då jag absolut inte har lust att läsa.. annars om jag läst en riktigt bra bok (sån man inte kan lägga ifrån sej) brukar jag bli triggad att läsa en ny.. läste "Män som hatar kvinnor" (Stieg Larsson) innan.. läste ut den i förrgår.. skitbra!! .. men inte har jag lust att läsa något nytt nu.. och innan dess läste jag "My Booky Wook" av Russell Brand.. utan tvekan en av de bästa böcker jag läst och det blir jävligt svårt att toppa den^^ .. har försökt plocka upp både "Jane Eyre" och "Pride and Prejudice".. provade till och med med "Bookends" av Jane Green - de brukar ju alltid funka att läsa annars, men icke!!

image3image4

.. jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!