Penelope

Brorsan och jag såg just - "Penelope" med Christina Ricci.. SKITBRA!!
Om en rik tjej som föds med ett gristryne och endast någon med blått blod kan häva förtrollningen genom att älska henne som hon är.. så gullig vart den =p
Såklart ville jag bara se den för att Russell Brand var med i den.. men den var jävligt bra!! Lätt en film för en deppig dag (jag har mina deppiga dagar-filmer, You've Got Mail, Bridget Jones, Förnuft och Känsla osv..)

image8image7

En annan film med Russell Brand som jag verkligen ser fram emot är "Forgetting Sarah Marshall".. den verkar skitkul!! =p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!