Mowha!!

MSN-snack.. (mellan mej och "en annan"; blir hemskt pinsamt för denna personen om dennes identitet kommer ut..)
"en annan": Jag är sjuk :(
Kanja: Det låter ju inte så bra.. =/
"en annan": m jag har feber och halsförlust eller vad det nu heter
Kanja: Du menar halsfluss?? För du har väl möjligen inte tappat halsen??
"en annan": måste spy kommer snart

.. höjdpunkten är ju helt klart "halsförlust", men en annan sak som är rolig.. om man måste spy, skriver man att man måste göra det innan man springer iväg för att spy?? Kräk-reflexen kommer ju rätt snabbt efter man inser att en spya är på väg.. =/
Det är ungefär lika dumt som när jag var bjuden på kräftskiva hos Monika och hennes mamma hade tänt en massa ljus i en ljusdekoration på väggen.. Monika sprang runt och snackade i telefon med Frida, ställde sej nedanför ljusdekorationen och ett ögonblick senare vrålade hon: "AAAAAAAAAARRRGHHH!! FRIDA, DET BRINNER I MITT HÅR!! JAG RINGER DEJ SEN!!", smällde igen telefonen och sprang sen in på toan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!